Reklama zewnętrzna

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują produkt czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Właściwa lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest wielce ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego produktu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna od tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, żeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Author: admin